
سلام xa0 یلدای 94 گذشت... xa0 یلداتون مبارک... xa0 ام... xa0 چند نفر تو این شب سهم آجیل و میوه و هندونه و ماهیشونه بین خودشون و همسایه کوچه بغلی تقسیم کردن؟؟ xa0 یلدا مال آریای هاست...آهای آریایی با معرفت یادت نره که شرط آریایی بودن سخاوته...
ادامه مطلب