یلدای 94 گذشت...
یلداتون مبارک...
ام...
چند نفر تو این شب سهم آجیل و میوه و هندونه و ماهیشونه بین خودشون و همسایه کوچه بغلی تقسیم کردن؟؟
یلدا مال آریای هاست...آهای آریایی با معرفت یادت نره که شرط آریایی بودن سخاوته
اولین تحلیل...ما را در سایت اولین تحلیل دنبال میکنید
برچسب: یلدا گذشت,یلدا در گذشته,یلدا هم گذشت, نویسنده: بازدید: 20